close


Today is the last day of the gown design course.
We had presentation for our story boards, gown designs and patterns designs.
My story board is "The beauty election in Las Vegas"
I've 5 gown designs and 4 patterns designs.

It took us 30 hours for this course.
I appreciate that I have the wonderful teacher and the lovely classmates.

BTW it's my first video presentation for fashion design.
I was so nervous.XD

今天是禮服設計的成果發表
我們必須介紹我們的企畫看板、設計圖和圖案設計
我的設計主題是Las Vegas的選美佳麗
最後我設計出五套設計圖和四張圖案設計

這堂課才短短30小時
我很珍惜有這麼棒的老師教我們
還有一群可愛的同學們


還有今天是我第一次對著鏡頭介紹自己的服裝設計
我超緊張的!哈哈

此文章也同時發佈於戀念雪梨。一個台北女生粉絲團
歡迎加入

arrow
arrow
    全站熱搜

    happyuna 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()